Fenerbahçe’de aylardır heyecanla beklenen olağanüstü seçimli genel kurulu kazanan isim Aziz Yıldırım olmuştu. Kongrenin ardından gözler, takımın yeni teknik direktörünün kim olacağına çevrildi.
Başkan Yıldırım, adaylarla görüştüklerini söylese de yeni hocanın Aykut Kocaman olmasına kesin gözüyle bakılıyordu. Bu beklenti gerçekleşecek gibi görünüyor. Tecrübeli teknik adamla yapılan görüşmelerde her konuda anlaşma sağlandığı öğrenildi.

