haberbahce.com

  1. Anasayfa
  2. »
  3. Futbol
  4. »
  5. Tomasz Loska: ‘Korkacak bir şey yok!’

Tomasz Loska: ‘Korkacak bir şey yok!’

admin admin -
16 0

Gornik’in kalecisi Tomasz Loska, Fenerbahçe eşleşmesini Polonya’da katıldığı bir canlı yayında değerlendirdi. 30 yaşındaki file bekçisi, “Takım arkadaşlarım bu kuraya olumlu bir tepki verdi.

Türkiye’de böyle bir stadyumda oynamak her futbolcu için büyük bir deneyim. İşin ekstra bir keyfi de Lukas Podolski’nin bir dönem Galatasaray’da oynamış olması. Korkacak bir şey yok. Çıkıp oynamak ve mücadele etmek gerekiyor” diye konuştu.

İlgili Yazılar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir